Veel Gestelde Vragen!

De meeste vragen zullen hier tussen staan

Hoe weet een bedrijf dat de opzegging van mij afkomstig is?

Als je bij Netjes Opzeggen het opzegformulier invult, vragen wij om een aantal persoonlijke gegevens. Door deze gegevens weet het bedrijf dat de opzegging van jou afkomstig is.

Krijg ik een bevestiging van mijn opzegging?

Direct na het indienen van je aanvraag bij Netjes Opzeggen, ontvang je hier per e-mail een bevestiging van. Zo weet je zeker dat wij de opzegging in goede orde hebben ontvangen.

Hoelang duurt het voordat mijn opzegging verwerkt is?

De verwerkingstijd van een opzegging hangt altijd af van het desbetreffende bedrijf. Wij nemen uw aanvraag direct in behandeling. Hierna is het aan het bedrijf om de opzegging ook daadwerkelijk te verwerken.

Zijn mijn gegevens veilig bij Netjes Opzeggen?

Wij garanderen dat wij de persoonsgegevens uitsluitend gebruiken voor het opzeggen van een abonnement of lidmaatschap. Wij gebruiken de gegevens nooit voor een ander doeleinde.

Kan ik een abonnement of lidmaatschap opzeggen voordat deze is gestart?

Dit is afhankelijk van de voorwaarden van het abonnement of lidmaatschap bij het desbetreffende bedrijf.

Hoe zeg ik abonnementen op bij een verhuizing of overlijden?

Je hoeft bij ons alleen het opzegformulier in te vullen met de juiste persoonsgegevens. Hierna ontvang je direct een bevestiging op het ingevoerde e-mailadres. Wij zorgen ervoor dat de opzegging wordt ingediend bij het desbetreffende bedrijf.